ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ/ INTEGRATION ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία σε ένα σύνθετο τραπεζικό περιβάλλον με πολλαπλά ετερογενή συστήματα απαιτείται εκτεταμένη διασύνδεση.
Έχουμε σχεδιάσει και εφαρμόσει πολλές διεπαφές ανταλλαγής πληροφοριών σε batch ή πραγματικό χρόνο, μεταξύ ενός κεντρικού τραπεζικού συστήματος και συστημάτων τρίτων.
Καθώς εξελίσσεται η τεχνολογία, οι τραπεζικοί οργανισμοί συχνά αποφασίζουν να μεταφέρουν τα δεδομένα παραγωγής τους σε σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα με αυξημένη λειτουργικότητα σε σύγκριση με τα τρέχοντα συστήματά τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις αναλάβαμε την πλήρη ανάλυση χαρτογράφησης δεδομένων, τη μεταφορά δεδομένων και την τελική συμφωνία του νέου με το παλιό σύστημα.
ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΣ
1
Διεπαφές / Επικοινωνία
- Μαζικές διεπαφές από και προς το σύστημα μεταγωγής Βάση 24 (CAF, PBF, PTLFBatch και Online διεπαφές για την έγκριση συναλλαγών από το κεντρικό CMS
- Online επικοινωνία με προγράμματα πιστοληπτικής ικανότητας
- Online επικοινωνία για την αυτοματοποίηση αιτημάτων καταχώρησης εμπόρων
- Online διεπαφές με σύστημα φωνητικής απόκρισης (IVR)
- Batch διεπαφή με το σύστημα περιουσιακών στοιχείων παθητικού της τράπεζας
- Batch και online διεπαφή για ελληνική εταιρεία δεδομένων διατραπεζικών πιστωτικών προφίλ
2
Μεταπτώσεις
- Μετάπτωση δανείων σε οριστική καθυστέρηση απο εξωτερικό τραπεζικό σύστημα
- Μετάπτωση δανείων προς Loans migration εξωτερικό τραπεζικό σύστημα
- Euro conversion
3
Αρχειοθέτηση
- Αρχειοθέτηση δεδομένων σε οπτικούς δίσκους και client ανάκτησης για διάφορα είδη Issuing documents (billing statements, επιστολές πελατών)
- Μετάπτωση συστήματος οπτικών δίσκων απο RDARS προς CMOD
4
System / Auditing
- Εκτυπώσεις OMF απο το Base24
- Εκτυπώσεις auditing απο IBM i system logs
- Resources access management για σύστημα παραγωγής IBM system i
- Σχεδιασμός change management system για IBM system i
ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ
- Πελάτης:
- National Bank of Greece
Προγράμματα loyalty για την ελληνική αλυσίδα Super Market Ο πελάτης μας Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος αποφάσισε να δημιουργήσει πρόγραμμα επιβράβευσης για της πιστωτική κάρτα AB-VISA (κάρτα co branding Super Market). Ο κάτοχος της κάρτας κερδίζει «πόντους» για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με την κάρτα του, ανάλογα με τα […]- Πελάτης:
- ICAP GROUP
Αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου για την τράπεζα Μια μεγάλη τράπεζα στην Ελλάδα χρειάστηκε να ενσωματώσει ένα Σύστημα Αξιολόγησης Πιστωτικού Κινδύνου στις διαδικασίες αξιολόγησης των αιτημάτων δανεισμού των πελατών της, προκειμένου να αξιολογήσει αποτελεσματικά τα αιτήματα χρηματοδότησης των πελατών της, να βοηθήσει τις διαδικασίες δανεισμού και να ελέγξει καλύτερα τον […]- Πελάτης:
- National Bank of Greece (NBG)
Διαχείριση αλλαγών AS400 Ο πελάτης μας ήθελε να εφαρμόσει διαδικασίες και πρότυπα διαχείρισης αλλαγών (change management) στο σύστημα διαχείρισης καρτών, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις SOX-404. Το CMS είχε αναπτύχθηκε εσωτερικά σε πλατφόρμα AS / 400. Η CSS ανέλυσε το υπάρχον σύστημα AS / 400 […]- Πελάτης:
- National Bank of Greece (NBG)
Διαδικασία χρέωσης πιστωτικών καρτών Ο πελάτης μας χρειάστηκε να αντικαταστήσει τη διαδικασία χρέωσης (‘billing’) πιστωτικών καρτών με μία νέα, προκειμένου να δημιουργήσει ένα σύστημα που θα υποστηρίζει διαφορετικές κατηγορίες επιτοκίων, νέο τρόπο εξόφλησης λογαριασμού, ξεκάθαρους κανόνες aging και εύκολη συνεργασία με προγράμματα loyalty. Η CSS […]