ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
Η λύση μας απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες που πωλούν αγαθά ή υπηρεσίες και στοχεύουν στην αύξηση των εσόδων τους από υπάρχοντες πελάτες ή στην προσέλκυση νέων πελατών.
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Το πρόγραμμα “Loyalty” είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβών που προσφέρεται από μια εταιρεία στους πελάτες της που κάνουν συχνά αγορές. Ένα πρόγραμμα loyalty μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την προσέλκυση νέων πελατών. Ένας πελάτης μπορεί να επωφεληθεί από ειδικά κουπόνια πωλήσεων ή να συγκεντρώσει «πόντους» που αντιστοιχούν σε μείωση των τιμών σε μελλοντικές αγορές.
Τα προγράμματα επιβράβευσης περιλαμβάνουν τη φάση σχεδιασμού (ανάλογα με το πρόγραμμα loyalty –«πόντοι», κουπόνια κ.λπ.), τη φάση υπολογισμού (υπολογισμός των πόντων επιβράβευσης / κουπονιών), και τη φάση εξαργύρωσης (εξαργύρωση των υπολογιζόμενων πόντων / κουπόνια). Τα χαρακτηριστικά ενός προγράμματος loyalty πρέπει να είναι ορατά τόσο στους πελάτες όσο και στους εμπόρους.
Έχουμε αποδεδειγμένη εμπειρία στο σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, επομένως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να μεγιστοποιήσετε τη πίστη των πελατών σας προς εσάς και να αυξήσετε την κατανάλωση των πελατών σας με τη χρήση προσαρμοσμένων προγραμμάτων loyalty.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Η λύση μας απευθύνεται σε Issuing τράπεζες οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών τους.
Τα προγράμματα επιβράβευσης στον τομέα των πιστωτικών καρτών, στοχεύουν στη διατήρηση υψηλής χρήσης της κάρτας, παρέχοντας οφέλη στους κατόχους καρτών και σε συνεργαζόμενους εμπόρους, προσελκύουν ταυτόχρονα νέους πελάτες, τόσο για τον issuer όσο και για τον έμπορο.
Η ανταμοιβή πελατών μπορεί να περιλαμβάνει μείωση επιτοκίου, έκδοση κουπονιών, “cash injection” ή “επιστροφή μετρητών”. Οι πελάτες μπορούν να δικαιούνται αυτές τις ανταμοιβές είτε επειδή πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, όπως για παράδειγμα ποσό αγοράς που υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο, είτε επειδή ανήκουν σε μια προκαθορισμένη λίστα πελατών που επιλέγεται από τη δνση μάρκετινγκ.
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
Η λύση μας απευθύνεται σε εταιρείες υπηρεσιών πληρωμών που στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών τους ή των συνεργατών τους.
Η εταιρεία υπηρεσιών πληρωμών μπορεί είτε να ανταμείψει επιλεγμένους πελάτες που κατέχουν κωδικούς προσφοράς που διανέμονται από την εταιρεία, είτε πελάτες που πραγματοποιούν συγκεκριμένες συναλλαγές μεταφοράς χρημάτων (π.χ. ποσό μεταφοράς χρημάτων που υπερβαίνει ένα προκαθορισμένο όριο). Το ειδικό πρόγραμμα αφοσίωσης «Bringyour friends» μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενθαρρύνει έναν υπάρχοντα πελάτη να ενεργήσει ως πωλητής, εισάγοντας νέους πελάτες στην εταιρεία. Τα προγράμματα επιβράβευσης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την επιβράβευση συνεργατών που επιτυγχάνουν υψηλό όγκο εμβασμάτων χρημάτων.
Ένας εύχρηστος πίνακας ελέγχου επιτρέπει στους επιχειρηματικούς χρήστες (συνήθως από το τμήμα μάρκετινγκ) να καθορίζουν όλα τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων loyalty και τη διάρκειά τους. Τα προγράμματα loyalty μπορούν να δημιουργηθούν από το μηδέν ή μπορείτε να κλωνοποιήσετε ένα υπάρχον. Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης μπορεί να λήξει είτε επειδή έχει φτάσει στην ημερομηνία λήξης του ή ακόμα και νωρίτερα εάν εξαντληθεί ο προκαθορισμένος προϋπολογισμός για αυτό το πρόγραμμα. Μέσω του ίδιου πίνακα ελέγχου, οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τη δραστηριότητα των συνεργατών της εταιρείας οι οποίοι συμμετέχουν σε προγράμματα loyalty.
Οι τύποι ανταμοιβής ορίζονται από τον επιχειρηματικό χρήστη. Πιο συχνά η ανταμοιβή του πελάτη είναι έκπτωση στις χρεώσεις εμβασμάτων.
Όταν ο πελάτης πραγματοποιήσει μια μεταφορά χρημάτων, το σύστημα ελέγχει εάν ο πελάτης έχει παρουσιάσει έναν κουπόνι προσφοράς ή εάν τα χαρακτηριστικά συναλλαγής ταιριάζουν με ένα ενεργό πρόγραμμα επιβράβευσης (π.χ. ποσό μεταφοράς χρημάτων που υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο). Εάν συμβαίνει αυτό, τότε το σύστημα εμφανίζει την ανταμοιβή του πελάτη.
ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ
- Πελάτης:
- National Bank of Greece
Προγράμματα loyalty για την ελληνική αλυσίδα Super Market Ο πελάτης μας Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος αποφάσισε να δημιουργήσει πρόγραμμα επιβράβευσης για της πιστωτική κάρτα AB-VISA (κάρτα co branding Super Market). Ο κάτοχος της κάρτας κερδίζει «πόντους» για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με την κάρτα του, ανάλογα με τα […]