• CSS SOFTWARE SOLUTIONS, Σεμιτέλου 9 , Αθήνα, Ελλάδα
  • +30 210 7782 732
  • +30 210 7565 154
  • info@css.com.gr
    css_logo-01css_logo-01css_logo-01css_logo-01
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • ΛΥΣΕΙΣ
      • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
        • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ WESTERN UNION
        • ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ISSUING
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ACQUIRING
        • INTEGRATION ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
        • ΔΑΝΕΙΑ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
        • ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
        • ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
        • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
        • ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
        • ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
        • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ
    • ΝΕΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • EL
    • EN
    Hermes MTS logo
    Hermes Money Transfer ολοκλήρωση στην Ελλάδα
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Categories
    • Αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου
    • Τράπεζες
    ICAP logo
    • Πελάτης:ICAP GROUP

    Αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου για την τράπεζα

     

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

     

    Μια μεγάλη τράπεζα στην Ελλάδα χρειάστηκε να ενσωματώσει ένα Σύστημα Αξιολόγησης Πιστωτικού Κινδύνου στις διαδικασίες αξιολόγησης των αιτημάτων δανεισμού των πελατών της, προκειμένου να αξιολογήσει αποτελεσματικά τα αιτήματα χρηματοδότησης των πελατών της, να βοηθήσει τις διαδικασίες δανεισμού και να ελέγξει καλύτερα τον σχετιζόμενο πιστωτικό κίνδυνο.

     

    Η ΛΥΣΗ

     

    Η CSS ως υπεργολάβος ανέλαβε την ανάπτυξη του έργου για χρήση από την δνση Πιστώσεων της τράπεζας. Το σύστημα αναπτύχθηκε σε Java χρησιμοποιώντας τον IBM WAS (Webshere Application Server) και βάση δεδομένων MS SQL Server. Το έργο διήρκεσε 5 μήνες. Η εταιρεία μας σχεδίασε και παρέδωσε τα ακόλουθα:

     

    1. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ροών εργασιών για την αξιολόγηση αιτημάτων χρηματοδότησης από την εταιρική πίστωση της τράπεζας.
      1. Καταχώριση δεδομένων αιτήματος χρηματοδότησης
      2. Ανάκτηση πιστωτικού αποτελέσματος της εταιρείας
      3. Καταχώριση δεδομένων για τις οικονομικές και επιχειρηματικές πληροφορίες της εταιρείας
      4. Αρχική προσφορά όρων και αρχική απάντηση στον πελάτη
      5. Τελική προσφορά όρων εγκεκριμένων από πολλούς χρήστες / επίπεδα. Τελική απάντηση στον πελάτη.
    2. Κύριες οθόνες χρηστών:
      1. Ιστορικό αιτημάτων ιστορικού της εταιρείας
      2. Ιστορικό της πιστωτικής αξιολόγησης της εταιρείας
      3. Εκκρεμείς αιτήσεις / αξιολογήσεις αιτημάτων του χρήστη.
    3. Αναφορές (που καταρτίζονται από πελάτη ή / και χρήστη τράπεζας)
    4. Εκτεταμένη καταγραφή / έλεγχος για όλες τις σημαντικές αλληλεπιδράσεις χρηστών με το σύστημα κατά την αξιολόγηση του αιτήματος.

     

    ΟΦΕΛΗ

     

    Το σύστημα εγκαταστάθηκε στο Δίκτυο της Τράπεζας και στις Κεντρικές Λειτουργίες προκειμένου να υποστηριχθούν υπηρεσίες αξιολόγησης βραχυπρόθεσμων δανείων ή μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση για Μικρές & Μεσαίες Επιχειρήσεις. Μετά την επιτυχή εγκατάσταση του Συστήματος Αξιολόγησης Πιστωτικού Κινδύνου στο περιβάλλον παραγωγής της Τράπεζας, η Τράπεζα:

    • Εκπλήρωσε τις απαιτήσεις σχετικά με το νέο κανονιστικό πλαίσιο για τον υπολογισμό της κεφαλαιακής επάρκειας των πιστωτικών ιδρυμάτων,
    • Μείωσε το ωράριο προσωπικού για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων και την εξυπηρέτηση των αιτημάτων,
    • Επιτεύχθηκε ηλεκτρονική καταγραφή αιτημάτων και πιστοληπτικών αξιολογήσεων,
    • Επιτεύχθηκε αυτοματοποίηση της διαδικασίας έγκρισης,
    • Επιτεύχθηκε μείωση του λειτουργικού κόστους,
    • Καθιερώθηκε μια μακροπρόθεσμη εικόνα του πελάτη, προκειμένου το σύστημα να είναι σε θέση να εξαγάγει συγκριτικά συμπεράσματα,
    • Απέκτησε τη δυνατότητα να εκτελεί ατομικές αναλύσεις τόσο σε επίπεδο πελατών, καταστήματος, γεωγραφικής και οικονομικής δραστηριότητας,
    • Απέκτησε τη δυνατότητα να αξιολογήσει την κερδοφορία των κεφαλαίων και των αποθεματικών που θα έπρεπε να δημιουργηθούν από τυχόν επισφαλείς απαιτήσεις ανά κατηγορία πιστωτικού κινδύνου.

     

    Σχετικά έργα

    National Bank of Greece logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021

    Προγράμματα loyalty για την ελληνική αλυσίδα Super Market


    Περισσότερα
    National Bank of Greece logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021

    Διαχείριση αλλαγών AS400


    Περισσότερα
    National Bank of Greece logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021

    Διαδικασία χρέωσης πιστωτικών καρτών


    Περισσότερα

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    CSS SOFTWARE SOLUTIONS

    Σεμιτέλου 9, 11528
    Αθήνα, Ελλάδα
    τηλ. : (+30) 210 7782 732
    e-mail : info@css.com.gr

    ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΣ

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ

    Υπηρεσίες πληρωμών Western Union
    Άλλες υπηρεσίες πληρωμών

     

    ΤΡΑΠΕΖΕΣ

    Πιστωτικές κάρτες issuing
    Πιστωτικές κάρτες acquiring
    Integration με άλλα συστήματα
    Δάνεια

     

     

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY

    Για πιστωτικές κάρτες
    Για εταιρίες υπηρεσιών πληρωμών

     

    ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

    Διαχείριση στόλων αυτοκινήτων
    Φαρμακευτικές εταιρίες
    Εταιρίες αξιολόγησης πιστωτικού κινδύνου
    Προθεσμίες δικηγόρων
    Παρακολούθηση συνταξιοδοτικού ταμείου

    Custom Software Solutions P.C., Αθήνα, Ελλάδα
      EL
      • EL
      • EN

        The enterprise CSS P. ANTYPAS SM PC based in Attiki region, has joined the Action “Digital Step” with a total budget of 84 million €. The Action aims at the digital upgrading of very small, small and medium – sized enterprises.

        The investment’s total budget is 28.400,00 € out of which 14.200,00 €  is public expenditure. The Action is co-financed by Greece and the European Union – European Regional Development Fund.

        The approved subsidised Business Plan includes investments in the following categories:

        • Procurement and installation  of ICT equipment
        • Software for office applications, web development, e-shop services etc.
        • Digital services (Digital advertising, e –security certifications, data entry and transfer etc.)
        • Wage costs for new personnel

         

        Through the participation in the Action, the enterprise achieved:

        • Competitiveness improvement
        • Increase of profitability
        • Reinforcement of an extrovert business profile
        • Enhancement of entrepreneurship
        • Creation /maintenance of high quality job positions
        • Other …………………………………………………………

         

        The support of EPAnEK proved beneficial, not only for the enterprise but also for the competitiveness of the national as well as the local economy.

        Η επιχείρηση CSS Π. ΑΝΤΥΠΑΣ ΜΟΝ. ΙΚΕ που εδρεύει στην περιφέρεια Αττικής εντάχθηκε στη δράση «Ψηφιακό
        Βήμα» προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ. Η Δράση στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των πολύ μικρών, μικρών και
        μεσαίων επιχειρήσεων.

        Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης είναι 28.400,00 € εκ των οποίων η δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε
        14.200,00 € και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της
        Ευρωπαϊκής Ένωσης.

        Το επιχειρηματικό σχέδιο που εγκρίθηκε προς χρηματοδότηση και υλοποιείται, περιλαμβάνει επενδύσεις
        στις παρακάτω κατηγορίες:

        • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ
        • Προμήθεια εξειδικευμένου λογισμικού, εφαρμογών γραφείου, ανάπτυξη ιστοσελίδας, υπηρεσίες e-shop κ.α.
        • Άλλες Ψηφιακές Υπηρεσίες (ψηφιακή διαφήμιση, πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, καταχώρηση και
          μεταφορά δεδομένων κ.α.)
        • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων
        • Μέσω της συμμετοχής στη Δράση, η επιχείρηση πέτυχε:
        • βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της
        • αύξηση της κερδοφορίας της
        • ενίσχυση της εξωστρέφειας
        • ενίσχυση της επιχειρηματικότητας
        • δημιουργία / διατήρηση ποιοτικών θέσεων εργασίας
        • Άλλο…………………………………………………………

        Με τη συμβολή του ΕΠΑνΕΚ ενισχύθηκε η επιχείρηση αποφέροντας οφέλη στην ανταγωνιστικότητα της χώρας καθώς
        και στην τοπική οικονομία.