• CSS SOFTWARE SOLUTIONS, Σεμιτέλου 9 , Αθήνα, Ελλάδα
  • +30 210 7782 732
  • +30 210 7565 154
  • info@css.com.gr
    css_logo-01css_logo-01css_logo-01css_logo-01
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • ΛΥΣΕΙΣ
      • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
        • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ WESTERN UNION
        • ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ISSUING
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ACQUIRING
        • INTEGRATION ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
        • ΔΑΝΕΙΑ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
        • ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
        • ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
        • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
        • ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
        • ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
        • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ
    • ΝΕΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • EL
    • EN
    National Bank of Greece logo
    Διαδικασία χρέωσης πιστωτικών καρτών
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    National Bank of Greece logo
    Προγράμματα loyalty για την ελληνική αλυσίδα Super Market
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Categories
    • Υπηρεσίες πληρωμών
    Hermes MTS logo
    • Πελάτης:WorldΒridge – Payment Services S.A. (formerly known as “Christopher C. Varvias and Associates S.A”), is the Principal Representative for Western Union in Greece since 1992.

    Hermes Money Transfer ολοκλήρωση στην Ελλάδα

     

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

     

    Μετάβαση από το παλιό σύστημα σε ένα νέο ευέλικτο σύστημα με χρήση τεχνολογιών WEB, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον όπου οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων της Western Union με ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

     

    Η ΛΥΣΗ

     

    Η CSS παρείχε μια ολοκληρωμένη λύση στον πελάτη, από τη φάση ανάλυσης και σχεδίασης, μέχρι την υλοποίηση, τον έλεγχο και τη μετάβαση στο νέο σύστημα, καθώς και την υποστήριξη της εφαρμογής μετά τη θέση της στην παραγωγή.

    Το Έργο διήρκεσε 22 μήνες end to end με συμμετοχή ομάδας 6 ατόμων υψηλής εξειδίκευσης. Το έργο υλοποιήθηκε σε φάσεις ως εξής:

    Η φάση ανάλυσης που διήρκεσε 8 μήνες, βασίστηκε σε βασικές συνεντεύξεις επιχειρηματικών χρηστών και μελέτη εγχειριδίων χρήστη του υπάρχοντος συστήματος. Τα παραδοτέα αυτής της φάσης περιελάμβαναν τα έγγραφα απαιτήσεων χρήστη και επιχείρησης ανά επιχειρηματική περιοχή και εγκρίθηκαν από τον πελάτη πριν από την έναρξη της επόμενης φάσης.

    Η φάση σχεδιασμού και υλοποίησης διήρκεσε 14 μήνες.

    Τεχνολογία open source χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά για όλες τις ενότητες – είτε αυτές απευθύνονται σε εξωτερικούς είτε σε εταιρικούς χρήστες. Το σύστημα σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει εύκολη επεκτασιμότητα και υψηλή διαθεσιμότητα. Όλες οι εφαρμογές WEB αναπτύχθηκαν σε application servers cluster. Για υψηλή διαθεσιμότητα δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ένα σύμπλεγμα 2 κόμβων διακομιστή βάσης δεδομένων. Πιο συγκεκριμένα, η υλοποίηση βασίστηκε στο σχέδιο σχεδίασης MVC, επιτυγχάνοντας έτσι τον πλήρη διαχωρισμό του μοντέλου δεδομένων και του presentation layer. Επιπλέον, οι πλατφόρμες  ανοιχτού κώδικα Java 2 και MyEclipse χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη κώδικα σε όλες τις ενότητες. Η ενοποίηση με λογισμικό τρίτων μερών υλοποιήθηκε κυρίως με τη χρήση WEB services.

     

    Οι ακόλουθες ενότητες εφαρμόστηκαν:

    • Βασικό σύστημα συναλλαγών: Αυτή είναι η βασική ηλεκτρονική ενότητα μεταφοράς χρημάτων. Διασυνδέεται με το κεντρικό σύστημα Western Union και μπορεί να προσεγγιστεί από διάφορα κανάλια μεταφοράς χρημάτων, π.χ. Μονάδα POS, Συστήματα αυτόματων πληρωμών, εφαρμογή Go Cash.
    • Ενότητα καταστήματος: Πλήρης λειτουργικότητα Σημείου Πώλησης για την εκτέλεση και διαχείριση της διαδικασίας μεταφοράς χρημάτων, παρέχοντας οικονομικό έλεγχο και έλεγχο κινδύνου για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (Western Union, Πράκτορας, Πελάτης).
    • Help desk: Αυτό είναι το σύστημα υποστήριξης του συνεργάτη. Είναι ένα εργαλείο για την παρακολούθηση των συναλλαγών και την υποστήριξη των χειριστών κατά την καθημερινή τους εργασία. Διάφορα εργαλεία σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν την καθημερινή εργασία του χρήστη π.χ. υπολογισμός προμηθειών, συναλλαγματικών ισοτιμιών και οδηγιών για συγκεκριμένες χώρες. Υλοποιήθηκε πλήρες σύστημα εκτυπώσεων περιλαμβανομένων και των αναφορών απόδοσης του χειριστή.
    • Λογιστική ενότητα: Οι χρήστες λογιστικής μπορούν να παρακολουθούν το ημερήσιο όριο του συνεργάτη και να παρακολουθούν την εκκαθάριση και τον διακανονισμό της Worldbridge με τους αντιπροσώπους της. Οι προμήθειες του συνεργάτη υπολογίζονται εδώ και παρέχονται εκτενείς αναφορές που καλύπτουν τη δραστηριότητα του αντιπροσώπου και τις λογιστικές λεπτομέρειες. Επιπλέον, υλοποιήθηκαν η συμφωνία με τη Western Union και η διασύνδεση με το ERP της εταιρείας.
    • Διαχειριστικό εργαλείο: Χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο, ο διαχειριστής συστήματος διαχειρίζεται όλες τις παραμέτρους λειτουργίας, ασφάλειας και οικονομικών όλων των συνεργατών. Επιπλέον, περιλαμβάνονται όλες οι παράμετροι συστήματος όπως πίνακες αναζήτησης και επιπλέον χαρακτηριστικά όπως η εθνική γεωγραφική κατάτμηση καθώς και δυνατότητα μαζικής αποστολής προς τους συνεργάτες.
    • Εργαλείο μάρκετινγκ: Το εργαλείο αποτελείται κυρίως από ένα προσαρμοσμένο εργαλείο δημιουργίας αναφορών που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το έργο. Ο χρήστης μπορεί να καθορίσει κριτήρια επιλογής και να δημιουργήσει ad-hoc αναφορές που μπορούν να εκτελεστούν είτε άμεσα είτε να αποθηκευτούν και να εκτελεστούν σε μεταγενέστερο στάδιο. Επιπλέον περιλαμβάνονται συγκεκριμένες αναφορές που απευθύνονται στα ανώτερα τμήματα διαχείρισης και πωλήσεων. Ειδικά για αυτήν την ενότητα ορίστηκε μια γεωγραφική τμηματοποίηση προσανατολισμένη στα κριτήρια της δνσης πωλήσεων.
    • Μεταφορά χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό (υπηρεσία Money To Bank).

     

    ΟΦΕΛΗ

     

    • Μειωμένο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας: Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα χρησιμοποιήθηκε εκτενώς μειώνοντας έτσι το Total Cost of Ownership. Δεν απαιτείται εγκατάσταση λογισμικού client για κανένα χρήστη εσωτερικό ή εξωτερικό. Η πρόσβαση σε όλες τις ενότητες γίνεται μέσω browser.
    • Παραδόθηκε εκτεταμένη τεκμηρίωση. Εκδόθηκαν εκτενή και λεπτομερή εγχειρίδια χρήστη και έγγραφα λειτουργικών απαιτήσεων.
    • Bελτιωμένες δυνατότητες reconciliation και risk control οδηγούν σε πιο αποδοτική χρήση των διαθέσιμων πόρων.
    • Οι λειτουργικές ενότητες εργαλείου μάρκετινγκ, Money To Bank και administration σχεδιάστηκαν από το μηδέν, παρέχοντας πλήρη λειτουργικότητα στους χρήστες των διευθύνσεων που σχετίζονται με αυτές τις ενότητες.
    • Επεκτασιμότητα: από την θέση στην παραγωγή οι ακόλουθες ενότητες προστέθηκαν ομαλά στο κύριο σύστημα
      • Πακέτο μετρητών Go Cash: Οι κάρτες Go Cash έχουν 3 τιμές ονομαστικής αξίας (50 €, 100 €, 150 €) και μπορούν να αγοραστούν σε διάφορα σημεία πώλησης όπως τα Super Markets κ.λπ. Ο πελάτης μπορεί να στείλει χρήματα μέσω του δικτύου της Western Union κάνοντας μια τηλεφωνική κλήση στο Helpdesk. Ένας νέο GUI σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει το γραφείο υποστήριξης του πελάτη μας κατά τη διάρκεια της κλήσης του πελάτη.
      • Πολυνομισματική υποστήριξη: Το αρχικά σύστημα συστήματος ενιαίου νομίσματος μετατράπηκε σε σύστημα πολλαπλών νομισμάτων. Η βάση δεδομένων, οι οθόνες και οι αναφορές επανασχεδιάστηκαν για να υποστηρίξουν πολλά νομίσματα.
      • Ηλεκτρονική μεταφορά χρημάτων: Εφαρμογή ιστού που επιτρέπει στον πελάτη να εκτελέσει μεταφορά χρημάτων από τον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη ή την πιστωτική κάρτα ή το πακέτο goCash.
    Σχετικά έργα
    BPN case study

    BPN case study

    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Ένταξη του Hermes για μεταφορά χρημάτων στην Τουρκία

    Περισσότερα
    CSS SOFTWARE SOLUTIONS
    Σεμιτέλου 9, 11528
    Αθήνα, Ελλάδα
    τηλ. : (+30) 210 7782 732
    e-mail : info@css.com.gr
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
    Υπηρεσίες πληρωμών Western Union
    Άλλες υπηρεσίες πληρωμών
    ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    Πιστωτικές κάρτες issuing
    Πιστωτικές κάρτες acquiring
    Integration με άλλα συστήματα
    Δάνεια

     

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
    Για πιστωτικές κάρτες
    Για εταιρίες υπηρεσιών πληρωμών
    ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
    Διαχείριση στόλων αυτοκινήτων
    Φαρμακευτικές εταιρίες
    Εταιρίες αξιολόγησης πιστωτικού κινδύνου
    Προθεσμίες δικηγόρων
    Παρακολούθηση συνταξιοδοτικού ταμείου
    Custom Software Solutions P.C., Αθήνα, Ελλάδα
      EL
      • EL
      • EN
        The enterprise Custom Software Solutions based in Attiki region, has joined the Action “Digital Step” with a total budget of 84 million €. The Action aims at the digital upgrading of very small, small and medium – sized enterprises.
        The investment’s total budget is 28.400 € out of which 14.200€  is public expenditure. The Action is co-financed by Greece and the European Union – European Regional Development Fund.
        The approved subsidised Business Plan includes investments in the following categories:
        • Procurement and installation  of ICT equipment
        • Software for office applications, web development, e-shop services etc.
        • Digital services (Digital advertising, e –security certifications, data entry and transfer etc.)
        • Wage costs for new personnel
        Through the participation in the Action, the enterprise achieved:
        • Competitiveness improvement
        • Increase of profitability
        • Reinforcement of an extrovert business profile
        • Enhancement of entrepreneurship
        • Creation /maintenance of high quality job positions
        The support of EPAnEK proved beneficial, not only for the enterprise but also for the competitiveness of the national as well as the local economy.
        Η επιχείρηση CUSTOM SOFTWARE SOLUTIONS Π. ΑΝΤΥΠΑΣ ΙΚΕ που εδρεύει στην περιφέρεια Αττικής εντάχθηκε στη δράση «Ψηφιακό Βήμα» προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ.  Η Δράση στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
        Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης είναι 28.400 € εκ των οποίων η δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 14.200 € και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
        Το επιχειρηματικό σχέδιο που εγκρίθηκε προς χρηματοδότηση και υλοποιείται, περιλαμβάνει επενδύσεις στις παρακάτω κατηγορίες:
        • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ
        • Προμήθεια εξειδικευμένου λογισμικού, εφαρμογών γραφείου, ανάπτυξη ιστοσελίδας, υπηρεσίες e-shop κ.α.
        • Άλλες Ψηφιακές Υπηρεσίες (ψηφιακή διαφήμιση, πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, καταχώρηση και μεταφορά δεδομένων κ.α.)
        • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων
        Μέσω της συμμετοχής στη Δράση, η επιχείρηση πέτυχε:
        • βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της
        • αύξηση της κερδοφορίας της
        • ενίσχυση της εξωστρέφειας
        • ενίσχυση της επιχειρηματικότητας
        • δημιουργία / διατήρηση ποιοτικών θέσεων εργασίας
        Με τη συμβολή του ΕΠΑνΕΚ ενισχύθηκε η επιχείρηση αποφέροντας οφέλη στην ανταγωνιστικότητα της χώρας καθώς και στην τοπική οικονομία.