• CSS SOFTWARE SOLUTIONS, Σεμιτέλου 9 , Αθήνα, Ελλάδα
  • +30 210 7782 732
  • +30 210 7565 154
  • info@css.com.gr
    css_logo-01css_logo-01css_logo-01css_logo-01
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • ΛΥΣΕΙΣ
      • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
        • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ WESTERN UNION
        • ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ISSUING
        • ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ACQUIRING
        • INTEGRATION ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
        • ΔΑΝΕΙΑ
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
        • ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
        • ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
      • ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
        • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
        • ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ
        • ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
        • ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
    • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ
    • ΝΕΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • EL
    • EN
    Hermes MTS logo
    Hermes Money Transfer ολοκλήρωση στην Ελλάδα
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Categories
    • Issuing
    • Προγράμματα Loyalty
    • Τράπεζες
    National Bank of Greece logo
    • Πελάτης:National Bank of Greece

    Προγράμματα loyalty για την ελληνική αλυσίδα Super Market

     

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ

     

    Ο πελάτης μας Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος αποφάσισε να δημιουργήσει πρόγραμμα επιβράβευσης για της πιστωτική κάρτα AB-VISA (κάρτα co branding Super Market). Ο κάτοχος της κάρτας κερδίζει «πόντους» για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με την κάρτα του, ανάλογα με τα διαφορετικά σχέδια προώθησης που έχει σχεδιάσει η Τράπεζα.

    Σε κάθε κύκλο χρέωσης (billing), το σύστημα θα πρέπει να συγκεντρώνει τους πόντους που αποκτήθηκαν και να δημιουργεί «κουπόνια» που θα αποστέλλονται στους πελάτες εντός της μηνιαίας δήλωσης. Το σύστημα έπρεπε να είναι ευέλικτο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλα προϊόντα στο μέλλον, με διαφορετικά σενάρια και διαφορετικούς εμπόρους.

     

     

    Η ΛΥΣΗ

     

    Η CSS σχεδίασε, υλοποίησε και ενσωμάτωσε μέσα στο σύστημα διαχείρισης καρτών του πελάτη μας ένα πλήρες σύστημα back-office Loyalty (σύστημα διαχείρισης κουπονιών). Το σύστημα διαμορφώθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικά προϊόντα, με πολλά σχήματα-προσφορές ανά προϊόν, για διαφορετικούς εμπόρους και τύπους συναλλαγών, καθώς και διαφορετικά «κουπόνια».

    1. Οι επιχειρηματικές παράμετροι του σχήματος προώθησης ορίζονται σε παραμετρικά αρχεία (Προϊόντα, Έμποροι, τύποι συναλλαγών, χρονική περίοδος κ.λπ.)
    2. Μια back-office λειτουργικότητα υπολογίζει σε κάθε κύκλο χρέωσης τους πόντους που αποκτήθηκαν για κάθε συναλλαγή κάθε κάρτας, ανάλογα με τα ενεργά προγράμματα προώθησης για το προϊόν και σε συνδυασμό με άλλα επιχειρηματικά κριτήρια. Στο τέλος της διαδικασίας χρέωσης δημιουργείται ένα η περισσότερα «κουπόνια» για κάθε κάρτα που έχει συγκεντρώσει τον προκαθορισμένο αριθμό πόντων και αποστέλλεται στον πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το κουπόνι του σε επιλεγμένους εμπόρους κατά την επόμενη αγορά του. Τα κουπόνια που έχουν καταναλωθεί συλλέγονται στον πελάτη μας μέσω αρχείων διεπαφής που παρέχονται από τους εμπόρους.
    3. Όλη η οικονομική επεξεργασία (settlement) πραγματοποιείται είτε ταυτόχρονα με τη δημιουργία των «κουπονιών», είτε αφού χρησιμοποιηθούν από τους πελάτες. Στη συνέχεια τα αρχεία διεπαφής υποβάλλονται σε επεξεργασία από την τράπεζα. Πριν από το settlement πραγματοποιείται έλεγχος fraud για να εντοπιστούν πλαστά κουπόνια. Ανάλογα με τις εμπορικές συμφωνίες που ισχύουν για κάθε πρόγραμμα, δημιουργείται μια συναλλαγή εκκαθάρισης για κάθε έμπορο.
    4. Οι οθόνες Εξυπηρέτησης Πελατών σχεδιάστηκαν έτσι ώστε οι πράκτορες να έχουν πλήρη εικόνα των αρχείων πελατών καθώς και των πόντων και των κουπονιών που αποκτήθηκαν.
    5. Αναφορές σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (Τράπεζα, έμποροι, πελάτες)

     

    ΟΦΕΛΗ

     

    Από την πρώτη υλοποίηση της εφαρμογής, πολλά προγράμματα προώθησης πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία για την κάρτα AB-VISA. Το σύστημα χρησιμοποιήθηκε για την υποστήριξη άλλων προϊόντων πιστωτικής κάρτας όπως η TOYOTA-VISA (co-branding με στη λιανική αυτοκινήτων) και η IASO (κάρτα co-branding νοσοκομείου). Με αυτόν τον τρόπο αυξήθηκαν τα κέρδη και επετεύχθη customer retention, τόσο για την τράπεζα όσο και για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

     

     

    Σχετικά έργα
    ICAP logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Αξιολόγηση πιστωτικού κινδύνου για την τράπεζα

    Περισσότερα
    National Bank of Greece logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Διαχείριση αλλαγών AS400

    Περισσότερα
    National Bank of Greece logo
    1 Φεβρουαρίου, 2021
    Διαδικασία χρέωσης πιστωτικών καρτών

    Περισσότερα
    CSS SOFTWARE SOLUTIONS
    Σεμιτέλου 9, 11528
    Αθήνα, Ελλάδα
    τηλ. : (+30) 210 7782 732
    e-mail : info@css.com.gr
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
    Υπηρεσίες πληρωμών Western Union
    Άλλες υπηρεσίες πληρωμών
    ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    Πιστωτικές κάρτες issuing
    Πιστωτικές κάρτες acquiring
    Integration με άλλα συστήματα
    Δάνεια

     

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ LOYALTY
    Για πιστωτικές κάρτες
    Για εταιρίες υπηρεσιών πληρωμών
    ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
    Διαχείριση στόλων αυτοκινήτων
    Φαρμακευτικές εταιρίες
    Εταιρίες αξιολόγησης πιστωτικού κινδύνου
    Προθεσμίες δικηγόρων
    Παρακολούθηση συνταξιοδοτικού ταμείου
    Custom Software Solutions P.C., Αθήνα, Ελλάδα
      EL
      • EL
      • EN
        The enterprise Custom Software Solutions based in Attiki region, has joined the Action “Digital Step” with a total budget of 84 million €. The Action aims at the digital upgrading of very small, small and medium – sized enterprises.
        The investment’s total budget is 28.400 € out of which 14.200€  is public expenditure. The Action is co-financed by Greece and the European Union – European Regional Development Fund.
        The approved subsidised Business Plan includes investments in the following categories:
        • Procurement and installation  of ICT equipment
        • Software for office applications, web development, e-shop services etc.
        • Digital services (Digital advertising, e –security certifications, data entry and transfer etc.)
        • Wage costs for new personnel
        Through the participation in the Action, the enterprise achieved:
        • Competitiveness improvement
        • Increase of profitability
        • Reinforcement of an extrovert business profile
        • Enhancement of entrepreneurship
        • Creation /maintenance of high quality job positions
        The support of EPAnEK proved beneficial, not only for the enterprise but also for the competitiveness of the national as well as the local economy.
        Η επιχείρηση CUSTOM SOFTWARE SOLUTIONS Π. ΑΝΤΥΠΑΣ ΙΚΕ που εδρεύει στην περιφέρεια Αττικής εντάχθηκε στη δράση «Ψηφιακό Βήμα» προϋπολογισμού 84 εκατ. Ευρώ.  Η Δράση στοχεύει στην ψηφιακή αναβάθμιση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
        Ο συνολικός προϋπολογισμός της επένδυσης είναι 28.400 € εκ των οποίων η δημόσια δαπάνη ανέρχεται σε 14.200 € και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
        Το επιχειρηματικό σχέδιο που εγκρίθηκε προς χρηματοδότηση και υλοποιείται, περιλαμβάνει επενδύσεις στις παρακάτω κατηγορίες:
        • Προμήθεια, μεταφορά, εγκατάσταση και λειτουργία νέων μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού ΤΠΕ
        • Προμήθεια εξειδικευμένου λογισμικού, εφαρμογών γραφείου, ανάπτυξη ιστοσελίδας, υπηρεσίες e-shop κ.α.
        • Άλλες Ψηφιακές Υπηρεσίες (ψηφιακή διαφήμιση, πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας, καταχώρηση και μεταφορά δεδομένων κ.α.)
        • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων
        Μέσω της συμμετοχής στη Δράση, η επιχείρηση πέτυχε:
        • βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της
        • αύξηση της κερδοφορίας της
        • ενίσχυση της εξωστρέφειας
        • ενίσχυση της επιχειρηματικότητας
        • δημιουργία / διατήρηση ποιοτικών θέσεων εργασίας
        Με τη συμβολή του ΕΠΑνΕΚ ενισχύθηκε η επιχείρηση αποφέροντας οφέλη στην ανταγωνιστικότητα της χώρας καθώς και στην τοπική οικονομία.